Kamis, 12 November 2015

Adakah Ia OK untuk Mendedahkan Simbol Reiki?

Adakah Ia OK untuk Mendedahkan Simbol Reiki?

Tahun lalu ketika pertama kali belajar tentang Reiki simbol penyembuhan itu adalah satu misteri besar besar kepada saya dan walaupun cuba untuk menyelidik Reiki dalam talian, tidak ada banyak diketahui umum. Apa yang saya akan hadapi adalah maklumat sama ada daripada orang betul-betul terhadap Reiki atau benar-benar memihak kepada ini penyembuhan terapi tenaga.

Ketika pertama kali mengambil bahagian dalam bengkel Reiki untuk mendapatkan saya pensijilan tahap saya, saya telah diajar simbol Reiki dan diarah supaya tidak pernah berkongsi dengan sesiapa. Terdapat semua ini rahsia sekitar simbol Reiki dan apa-apa yang berkaitan dengan ini, di mata saya, indah tenaga Force Life.

Sudah tentu saya mengikut peraturan dan apa yang saya telah diajar di bengkel pertama tetapi semakin saya belajar mengenai Reiki dan lebih banyak bengkel saya mengambil bahagian dalam dan lebih banyak saya dapat berhubung dengan pengamal Reiki yang lain dan Reiki Masters, semakin saya merasakan yang sepatutnya semua dikongsi bersama.

Mungkin sebahagian daripada takut berkongsi simbol-simbol adalah bahawa mereka akan jatuh di tangan orang-orang yang mahu menyalahgunakan mereka, tetapi benar-benar, Reiki simbol penyembuhan rahsia tidak boleh disalahgunakan. Mungkin sebahagian daripada ketakutan yang tidak mahu orang lain tahu tentang simbol-simbol ini tanpa latihan yang betul dan attunement, tetapi benar-benar, jika anda tidak menyatu-padukan di dalam beberapa cara dan tidak tahu bagaimana untuk menggunakan simbol Reiki, tidak ada banyak yang boleh anda lakukan dengan mereka.

Mempunyai simbol Reiki mendedahkan tidak akan melakukan banyak tanpa latihan yang betul dan saya benar-benar tidak percaya ia akan mengambil mana-mana daripada kuasa simbol-simbol ini jika terdapat ramai orang mengetahui tentang mereka tanpa mengetahui bagaimana untuk menggunakannya . Malah, saya percaya bahawa lebih ramai orang menggunakan simbol-simbol Reiki, lebih kuat mereka menjadi dan yang lebih menggunakan mereka setiap hari, pemahaman yang lebih baik mereka akan mempunyai mereka.

Jadi secara peribadi yang membawa saya kepada kesimpulan bahawa ia adalah OK untuk berkongsi simbol Reiki dan dengan itu berkongsi tenaga dengan sesiapa yang memerlukan, tetapi itu adalah bijaksana untuk belajar daripada Reiki Master bagaimana untuk menggunakan simbol Reiki dan dapat menyesuaikan diri dengan tenaga untuk untuk bekerja. Hari-hari ini terdapat banyak cara untuk belajar Reiki bahawa ia telah menjadi lebih mudah untuk mempunyai tenaga Reiki memasuki rumah dan kehidupan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar