Kamis, 12 November 2015

Bunga Essence Therapy For Healing Tulen

Bunga Essence Therapy For Healing Tulen

Pati bunga adalah ekstrak yang dibuat dari air di mana mereka direndam di bawah matahari atau di bawah bintang-bintang. Setiap kelopak mengandungi intipati penyembuhan yang vibrationally dipindahkan kepada air, yang kemudiannya botol. Pati bunga dianggap sebagai ubat getaran yang pastinya lemah tetapi sangat berkesan.

Pati bunga membantu perkembangan mental, emosi, jiwa dan penyembuhan fizikal.

Bunga Therapy Essence - Apa yang boleh memberikan saya?

• Ia menggalakkan tidur yang lebih baik

• Membantu dalam mengurangkan kemurungan

• Membantu mengurangkan tekanan dan kebimbangan

• Meningkatkan fokus dan penumpuan

• Ia membantu dalam mengharmonikan hubungan

• Ia meningkatkan kemahiran penyelesaian masalah

• Ia enlivens perasaan dan pengalaman rohani

Kita semua boleh membuat sebahagian besar pati ini kerana mereka bekerja dengan berkesan dan selamat untuk semua, walaupun alahan, umur atau keadaan fizikal.

Anda perlu sedar bahawa badan dan minda saling berkaitan. Penyembuhan holistik menangani seluruh orang itu sebagai sangat penting untuk penyembuhan tulen. Ia benar-benar adalah badan dan minda yang akan bekerjasama dengan satu sama lain untuk mendapat penyakit atau kesihatan.

Izinkan saya untuk berkongsi dengan anda satu contoh sambungan minda-badan - hubungan antara tekanan dan ulser perut. Untuk dapat menyembuhkan ulser, ia mengambil masa lebih besar daripada diet dan ubat-ubatan yang ditetapkan. Punca kebimbangan dan tekanan adalah apa yang kita perlu memperbetulkan dan seterusnya menjana perubahan pendidikan dalam kehidupan kita untuk mewujudkan kesihatan. Sumber komplikasi dianggap sebagai bahagian yang penting dalam proses penyembuhan. Pengamal perubatan holistik cuba untuk mencari sumber-sumber ini dan melayan mereka.

Bagaimana Bunga Therapy Essence Beroperasi?

Setiap bunga mengandungi getaran untuk pembaharuan dan penyembuhan keadaan atau keadaan. Selain daripada ciri-ciri penyembuhan fizikal, pati ini membantu kami dalam mengiktiraf emosi, mental dan rohani faktor keadaan kita. Untuk dapat mendapatkan penyembuhan tulen dan kesejahteraan, minda dan badan perlu untuk memperbaiki bersama-sama.

Ini adalah bahan fizikal yang biasanya mempunyai ciri-ciri penyembuhan emosi dan mental yang sering apabila dimakan bergetar dalam badan untuk membantu tanah dan tekan pada tenaga, penyembuhan intuitif dan trauma; membawa penyembuhan pada semua peringkat.

Ia benar-benar adalah dengan menyedari isu-isu dan penyelesaian yang memberikan penyembuhan lebih cepat dan selanjutnya. Dan penyembuhan cepat, lebih mendalam dan sebenar boleh dicapai dengan menggunakan ubat-ubatan bunga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar