Kamis, 12 November 2015

Terbentang Untuk menjadi lebih tinggi - Tips Terbukti Untuk menjadi lebih tinggi Yang Anda Perlu Terlepas tanpa kos Kemungkinan

Terbentang Untuk menjadi lebih tinggi - Tips Terbukti Untuk menjadi lebih tinggi Yang Anda Perlu Terlepas tanpa kos Kemungkinan

Apabila anda ingin menjadi lebih tinggi, perkara pertama yang mungkin datang dalam fikiran regangan. Anda tidak salah. Peregangan adalah salah satu cara yang paling berkesan untuk menambahkan beberapa inci kepada ketinggian anda. Yoga adalah salah satu senaman regangan yang paling berkesan. Selain daripada regangan, senaman lain seperti berlari, berbasikal, atau berenang boleh mempunyai kesan yang besar kepada pengeluaran badan anda hormon pertumbuhan.

A teliti dijalankan ketinggian peningkatan program senaman, yang direka untuk meningkatkan postur dan menguatkan otot teras, adalah cara yang berkesan untuk menambah inci untuk ketinggian anda. Program ini juga menggalakkan badan anda untuk meningkatkan tahap hormon pertumbuhan yang akan dikeluarkan ke dalam aliran darah anda.

Tujuan program regangan adalah untuk menyalin syarat-syarat yang dilihat dalam latihan berasaskan rintangan-lain seperti lencong rintangan dan angkat berat. Kesan program yang baik regangan kembali yang lebih kukuh dan otot abdomen. Ini bermakna otot yang lebih kuat mengurangkan mampatan cakera invertebral. Ini pekat rawan dalam tulang belakang. Oleh itu, ini memanjangkan tulang belakang dan secara semula jadi meningkatkan ketinggian.

Satu program yang baik mesti termasuk pelbagai latihan untuk menggerakkan badan anda melalui pelbagai gerakan. Dengan ini, badan anda menjadi lebih fleksibel dan tulang dan tulang rawan lebih terbuka kepada pertumbuhan. Sesetengah terbentang menjadi lebih tinggi termasuk peralihan pelvis dan gantung.

Anjakan pelvik adalah satu usaha yang mudah, tetapi anda akan merasai regangan, yang berlaku atas dan ke bawah tulang belakang dan di bahagian pinggang. Mulakan dengan berbaring di belakang anda dengan bahu dan lengan diletakkan dengan kukuh di atas lantai. Bengkokkan lutut dan menarik kaki berhampiran dengan punggung anda yang anda boleh. Kemudian, gerbang belakang anda supaya pelvis teras ke atas. Untuk sekurang-kurangnya 20 saat, memegang jawatan ini dan cuba untuk bekerja sehingga, memegang ia selama 30 saat. Dengan pengulangan latihan ini, anda perlu berasa lebih dan lebih regangan dalam pinggul depan anda.

Graviti adalah salah satu daripada halangan terbesar untuk menjadi lebih tinggi. Kebanyakan hari, anda membelanjakannya pada kedudukan menegak dan tegak. Tetapi anda boleh mengatasi graviti dengan latihan yang mudah gantung. Latihan ini membolehkan berat batang tubuh yang lebih rendah meregangkan tulang belakang dan mengurangkan ketegangan antara vertebra. Tergantung juga telah dikenali untuk menambah satu atau dua inci dengan ketinggian seseorang.

Anda memerlukan bar mendatar cukup tinggi untuk badan anda untuk melanjutkan sepenuhnya. Jika anda tidak boleh melanjutkan sepenuhnya, bengkok lutut sedikit sehingga anda tergantung bebas. Apabila menggenggam bar, pastikan tapak tangan menghadapi daripadamu dan ibu jari anda hampir menyentuh. Walaupun gantung, pastikan lengan, pinggul dan bahu santai. Lakukan senaman ini untuk sekurang-kurangnya 20 saat dan juga mengulangi latihan ini untuk sekurang-kurangnya tiga kali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar