Kamis, 12 November 2015

Kebaikan Ekstrak Teh Hijau dan Manfaat Kesihatan Its

Kebaikan Ekstrak Teh Hijau dan Manfaat Kesihatan Its

Ekstrak Teh Hijau adalah salah satu yang terbaru kaedah penurunan berat badan semula jadi yang telah menjadi meluas dikaji dan diterima sebagai penyelesaian penurunan berat badan dan juga mempunyai banyak faedah. Bahan ini mempunyai kualiti yang hebat dan bantuan orang dalam kesihatan dan kesejahteraan mereka. Terdapat lebih 1800 kajian yang telah dilakukan ke atas ekstrak teh hijau, yang telah membawa ahli-ahli sains dan penyelidik untuk mempercayai bahawa ekstrak ini adalah antioksidan yang sangat kuat. Secara khusus, termasuk antioksidan polifenol dan flavanols.

Lets meletakkan cara ini. Secawan teh yang dibuat daripada ekstrak teh hijau semula jadi ini mempunyai lebih banyak antioksidan maka vitamin C dan E serta lebih daripada satu hidangan brokoli, bayam, lobak merah, atau strawberi. Beberapa faedah kesihatan utama yang anda boleh mengharapkan untuk melihat termasuk: menurunkan kolesterol, menurunkan pendedahan kepada artritis, menghalang pembentukan sel-sel kanser, dan membantu anda menurunkan berat badan.

Antioksidan yang kuat dalam jenis bantuan teh mengekalkan kesihatan DNA anda dan juga membantu dalam struktur sel-sel membran. Cecair sihat dengan ekstrak ini mampu melakukan dan menjadi lebih kuat, maka banyak farmaseutikal terkemuka dan mempunyai tiada kesan-kesan sampingan yang berbahaya. Ekstrak teh hijau telah terbukti menurunkan kolesterol yang tidak sihat di dalam badan anda dan juga menjaga menurunkan paras serum trigliserida. Mengucapkan selamat tinggal kepada arteri tersumbat selama-lamanya.

Akhirnya ada manfaat lain. Ini adalah perlindungan daripada mendapat osteoartritis. Teh hijau melakukan ini dengan mengurangkan keradangan. Keradangan adalah apa yang menyebabkan sendi menggosok bersama-sama dan menjadi lelah. Ini adalah salah satu kesan yang jarang disebut tetapi amat berkhasiat. Sekarang anda mempunyai senjata baru untuk melawan kolesterol tidak baik secara semula jadi, membantu anda dalam penurunan berat badan, mencegah kanser, dan juga mengurangkan risiko artritis.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar