Kamis, 12 November 2015

Garis Panduan Jurulatih Gaya Hidup Holistik

Garis Panduan Jurulatih Gaya Hidup Holistik

Kerja-kerja Jurulatih Gaya Hidup Holistik adalah terutamanya berdasarkan selepas teknik-teknik yang telah merawat beribu-ribu individu meningkatkan daya hidup, ketegangan yang lebih rendah dan membangunkan badan aspirasi mereka. Mereka kelihatan dalam elemen di sumber akar sakit dan ketegangan, menimbang badan sebagai "teknik sistem." Menggunakan model mentor, mereka akan membantu anda untuk mengetahui betapa sakit dan tekanan boleh dielakkan melalui amalan pemakanan yang sihat, melegakan gaya hidup dan jenis sesuai aktiviti fizikal. Orang-orang ini akan membolehkan sesiapa sahaja untuk memahami dengan tepat mengapa setiap diet tunggal, setiap pertarungan senaman dan setiap malam lewat mempunyai kesan ketidakseimbangan hormon. Mereka akan menggunakan alat, seperti yang mendalam kaji selidik, untuk menilai, dan yang akan membolehkan mereka untuk membuat keputusan keupayaan anda untuk transformasi. Kerana teknik ini integratif, ia adalah salah satu pertumbuhan dan pembangunan peranti peribadi terkuat sekitar. Dengan gaya hidup holistik jurulatih sesiapa sahaja boleh mendapatkan campur tangan sihat untuk anda sendiri seluruh badan, minda & semangat.

Terdapat cukup memahami beberapa apa yang holistik dan cara yang paling mudah untuk menjadi HLC yang. Dalam mana-mana keadaan, orang-orang ini membantu seseorang mencari yang anda benar-benar adalah, menentukan dan menjelaskan apa yang anda sedang mencari yang paling, meluaskan pengetahuan tentang pandangan, perasaan dan langkah-langkah dan mula untuk menyelaraskan mereka dengan tepat apa yang anda rasa lapar. Menghasilkan dan memupuk rancangan, strategi tindakan dan syarat-syarat untuk membantu semua daripada mereka mencapai cita-cita mereka.

Objektif HLC adalah untuk mengajar orang supaya anda boleh memulakan usaha anda untuk meneruskan transformasi dan kesihatan yang ideal. Orang akan dipersembahkan dengan keupayaan urusan sesuai untuk membantu anda menangani masalah peribadi kehidupan, situasi kecemasan, serta trauma. Anda seterusnya boleh mendapatkan maklum balas mengenai bagaimana untuk meningkatkan kebolehan komunikasi anda semasa anda menambah pengetahuan diri dan kefahaman.

Kami menggunakan konsep Cinta, Kejujuran, Kemerdekaan dan Pemerkasaan untuk membantu orang ramai untuk memupuk hakim dihayati mereka. Menggunakan hakim ini dihayati, anda akhirnya menyedari langkah peribadi anda dan bagaimana mereka mempengaruhi diri sendiri dan orang lain. Anda menjadi lebih mengiktiraf langkah-langkah anda sendiri dan juga aktiviti orang lain dan anda tidak lagi mengambil mereka secara individu sebagai orang yang menjadi satu bersama-sama dengan All That Is. Apabila percantuman berlaku, anda mula hidup dari pusat anda. Sesiapa pun mula untuk memilih jalan yang lebih tinggi kerana anda mula mencari dan menjadi sebahagian daripada kebaikan yang lebih besar.

Jurulatih Gaya Hidup Holistik biasa melaksanakan dengan tiga tahap. Pada badan, atau ijazah fizikal ia bermakna melakukan kerja dengan betul-betul apa yang ada di dalam pelanggan dunia-apa yang sebenar sebenarnya berlaku dalam pertemuan mereka dan bagaimana untuk mewujudkan persekitaran dan pelan tindakan yang menyokong rancangan mereka dan mahu. Pada fikiran atau peringkat mental, mereka belajar bagaimana untuk menyediakan asas dan mengehadkan kepercayaan dan punca yang mewujudkan tanda-tanda sebenar atau kesan dalam kehidupan mereka. Ia juga adalah untuk menghasilkan dan menyepadukan jenama perasaan baru, kepercayaan dan aktiviti-aktiviti yang selaras dengan matlamat dan impian mereka. Pada jiwa atau tahap rohani, untuk mengiktiraf bahawa kita hidup di dalam galaksi bersama kreatif dengan Roh, Tuhan, Kekuatan yang lebih besar dan membolehkan mereka menjana pautan dengan yang Kuasa Tinggi dan untuk memperoleh latihan rohani yang melaksanakan untuk mereka- dalam agamanya unik atau iman, untuk mengubah keadaan yang sedia ada mereka dan ujian-ujian hidup. Jurulatih gaya hidup bukan doktor, walaupun mereka membuat kesimpulan tahap maksimum pendidikan bimbingan, orang-orang ini tidak pakar-pakar perubatan yang berkelayakan. Sentiasa mendapatkan nasihat daripada doktor anda mengenai apa-apa bantuan yang berkaitan perubatan atau pertanyaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar