Kamis, 12 November 2015

BioEnergy Penyembuhan - Bagaimana Anda Boleh Menggunakan Ia untuk Kesihatan yang lebih baik dan Kesejahteraan

BioEnergy Penyembuhan - Bagaimana Anda Boleh Menggunakan Ia untuk Kesihatan yang lebih baik dan Kesejahteraan

Penyembuhan BioEnergy adalah satu bentuk semula jadi penyembuhan yang boleh membawa sesiapa sahaja untuk kesihatan fizikal dan mental yang lebih baik. Kaedah ini adalah lembut, bukan invasif, perubatan percuma, mampan dan merupakan cara yang paling selamat untuk menggalakkan kesihatan, dengan memanfaatkan kehidupan itu sendiri. Mari kita lihat bagaimana kaedah penyembuhan semulajadi berfungsi dengan lebih terperinci.

Bioenergy adalah tenaga kehidupan melestarikan alam semesta - terdapat hanya ada hidup tidak tanpanya. Konsep ini telah wujud selama berabad-abad dan dipanggil Chi, Qi, Prana, Bioplasma, Sumber, Padang, Ilahi atau banyak nama-nama lain tetapi mereka semua berkaitan dengan kepentingan tenaga di alam semesta.

Jika tenaga adalah tenaga kehidupan mengekalkan alam semesta tenaga ini boleh membantu merealisasikan potensi sepenuhnya dan menjalani kehidupan yang lebih sihat - jadi bagaimana penyembuhan Bioenergy sebenarnya berfungsi?

Di sini kita akan memberi tumpuan kepada salah satu kaedah yang paling popular terapi BioEnergy - Kaedah Domancic. Kaedah ini adalah lembut, bukan kaedah invasif dan selamat penyembuhan yang hanya menggunakan kehidupan itu sendiri untuk menyembuhkan badan.

Walaupun Kaedah Domancic adalah sangat berkesan dan dapat membantu memperbaiki keadaan kesihatan yang serius, ia BUKAN rawatan perubatan. Penyembuhan Bioenergy bukan ubat dan tidak menetapkan atau memberi apa-apa untuk menelan ke dalam badan seperti - ubat-ubatan, pil, herba atau sebarang makanan khas.

Terapi Bioenergy tidak secara fizikal memanipulasi tulang atau mana-mana bahagian badan, tiada imbasan digunakan, tidak ada jarum, peralatan atau mesin.

Kesimpulannya, penyembuhan Bioenergy tidak menumpukan perhatian kepada penyakit tetapi alamat kesihatan. Menggunakan Bioenergy pengamal membantu melompat-mula orang mekanisme penyembuhan dalaman sendiri untuk memulihkan keadaan asal badan kesejahteraan dengan bekerja untuk mengoptimumkan orang sistem imun.

Dari segi penyembuhan, tidak ada keperluan untuk menyentuh sesiapa kerana Bioenergy mensasarkan dengan tidak biofield seseorang badan fizikal mereka yang sebenar. Ini adalah berdasarkan kepada prinsip-prinsip fizik kuantum dan cara, terapi Bioenergy boleh berkesan diamalkan milimeter atau 5,000 batu jauhnya.

Terapi biotenaga boleh membantu semua keadaan, sama ada Distrofi otot, AIDS, asma, artritis atau keadaan mental seperti kemurungan. Kaedah ini hanya diaktifkan semula mekanisme badan sendiri untuk kembali kepada keadaan asalnya kesejahteraan.

Dengan hanya menggunakan beberapa teknik mudah Kaedah Domancic telah terbukti sebagai salah satu daripada kaedah tenaga yang paling berkesan dan selamat dan telah menjadi lebih popular daripada sebelumnya, dengan orang dari seluruh dunia yang mencari laluan semula jadi untuk dengan baik fizikal dan mental yang lebih baik menjadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar