Kamis, 12 November 2015

Virus herba Killer - Echinacea

Virus herba Killer - Echinacea

Pertama bulan Oktober diiktiraf sebagai permulaan musim selesema, saya merasakan bahawa tumbuh-tumbuhan di bulan harus Echinacea (Echinacea angustifolia) yang lebih dikenali sebagai Purple coneflower. Ia benar-benar satu herba ajaib. Echinacea meningkatkan sistem imun dengan membuat sel-sel darah putih, sel-sel pejuang dalam badan kita, bekerja dengan lebih cekap. Herba yang meletakkan sel-sel darah putih dalam "overdrive" untuk memburu dan memusnahkan penceroboh asing di dalam badan. Ia juga memberi perlindungan sel-sel yang sihat mempunyai dinding yang kuat supaya menyerang kuman tidak boleh menembusi mereka.

Echinacea adalah herba yang lembut dan boleh digunakan dalam pelbagai dos. Mengambil 2 kapsul setiap 3 hingga 4 jam sehingga simptom hilang adalah preskripsi yang baik. Ia juga boleh digunakan sebagai berwarna, teh atau obat penawar. Apabila membeli Echinacea anda perlu berhati-hati untuk mendapatkan produk yang murni. Baca label untuk "mengandungi daun dan bunga E. purpurea" atau "mengandungi akar E. angustifolia". Anda juga boleh menemui beberapa yang mempunyai kedua-duanya. Kedai makanan kesihatan menjalankan Echinacea dalam beberapa bentuk, tetapi kedai ubat yang paling kini membawa kapsul juga, jadi membeli ini pembunuh virus yang indah adalah lebih mudah berbanding sebelum ini.

Echinacea paling baik digunakan pada permulaan tanda-tanda atau apabila anda tahu anda telah terdedah kepada virus. Ia tidak boleh digunakan sebagai pencegahan jangka panjang. Mengambil vitamin C, makan makanan yang sihat, mendapat banyak rehat dan menjauhkan diri dari orang-orang yang membawa virus adalah pencegahan terbaik. Sudah tentu, menjauhkan diri dari mereka yang membawa virus adalah tidak mungkin hari ini.

Echinacea sebagai obat penawar yang boleh digunakan pada jangkitan kulit, luka terbakar, gigitan serangga dan luka-luka kecil. Anda boleh membuat minyak zaitun Echinacea diselitkan dengan mengisi balang pengetinan penuh herba dan mengisi dengan minyak zaitun. Tutup ketat, goncang dua kali sehari selama 2-4 minggu dan menyimpan di tempat yang sejuk, gelap. Apabila sedia untuk digunakan, tekanan melalui kain keju dan simpan dalam balang bertutup rapat (pengetinan balang yang sangat baik untuk ini) .The lama anda biarkan curam herba dalam minyak, semakin kuat minyak. Minyak ini boleh diletakkan terus ke atas sengatan lebah, gigitan pepijat, luka bakar yang ringan dan luka-luka kecil untuk melawan jangkitan. Untuk membuat ke dalam obat penawar, yang kurang kemas untuk digunakan, mencairkan 1 oz lilin lebah untuk 3 oz minyak dalam cawan pengukur diletakkan di dalam periuk air masak. Apabila lilin lebah yang lembut, tuangkan ke dalam balang yang kecil dan biarkan set.

Echinacea adalah mudah untuk berkembang dan tambahan yang indah untuk taman. Ia adalah saka dan suka Ahd penuh. Mereka boleh ditanam di awal musim bunga atau jatuh kira-kira 18 "selain dan boleh dibahagikan selepas tahun kedua untuk berkongsi atau membuat lebih banyak tumbuh-tumbuhan untuk diri sendiri. Mereka boleh berkembang hingga 4 kaki.

Untuk lebih banyak ubat-ubat herba sila melawat saya di http://ezherbalhealing.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar