Kamis, 12 November 2015

Kanser kolon Apakah Masalah Besar Untuk Gaya Hidup Sihat

Kanser kolon Apakah Masalah Besar Untuk Gaya Hidup Sihat

Pakar perubatan telah ditubuhkan, bahawa orang-orang yang makan barangan makanan yang boleh besar lemak atau yang termasuk barangan toksin mempunyai kemungkinan lebih jauh lebih daripada mula menjadi tidak sihat kanser kolon daripada orang terjejas yang tidak. Juga, sekiranya anda menggunakan sejarah saluran penghadaman kanser yang paling dari yang tersayang maka mereka sepatutnya mengemukakan bahaya keadaan.

Pencernaan menakutkan saluran malignan adalah di semua tempat tetapi jangan bimbang, anda akan menemui banyak maklumat optimis. Seperti yang anda kini tahu, ia adalah sejenis pelbagai bentuk kanser yang tumbuh perlahan-lahan yang bermaksud anda mempunyai banyak sangat masa untuk memerangi dan lebih rendah daripadanya.

Kaedah yang paling mudah untuk mengalahkan ia benar-benar adalah dengan tinggal gaya hidup yang sihat dan seimbang. Menyesuaikan rutin yang tidak diingini anda dan kolon pertempuran pelbagai bentuk kanser sebelum ia akan sampai kepada anda. Berikut adalah beberapa pendekatan yang boleh anda lakukan untuk menentangnya pada masa kini.

Chow Down pada sayur-sayuran dan Buah-buahan! Ia adalah ungkapan yang paling klise pernah tetapi anda perlu bayangkan. Ia telah menjadi belajar hingga mati! Sayur-sayuran dan buah-buahan pasti melakukan berjuang malignan. Membinasakan mereka bersama-sama dengan sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam supaya anda pasti akan mengalami perbezaan besar dengan daya hidup anda.

Peminat kesihatan penghadaman atau profesional perubatan yang pakar dalam penghadaman kesejahteraan adalah bingung apabila mereka orang-orang yang mengambil dalam sihat dan seimbang tidak membangunkan saluran malignan penghadaman. Mungkin ada yang tetap meningkatkan pencernaan saluran malignan morbiditi sebelum kini 10 tahun dan ia memperoleh banyak perhatian daripada pakar gastroenterologi. Kanser usus besar adalah kanser di dalam kolon, bahawa sebahagian daripada usus yang kedai-kedai bahan buangan. Polip atau ketumbuhan boleh tumbuh dari dinding dalaman dan prosedur pembedahan mungkin menjadi terlibat untuk melegakan dari tanda-tanda dan gejala.

Mereka yang paling biasanya didiagnosis dengan saluran penghadaman kanser yang paling diarahkan yang pada dasarnya yang paling mungkin membawa adalah cara hidup. Gaya hidup yang mempunyai segala-galanya di bawah matahari, kecuali kesejahteraan pencernaan betul. Secara amnya terdapat berlebihan dalam alkohol, makanan kolesterol besar, sukar untuk mencerna makanan berminyak, terlalu ketara espresso, dan merokok. Apabila analisis dicapai, wujud yang biasa yang Explore-Lap atau Ex-Lap yang boleh dilakukan. Laparotomy penerokaan sering dilakukan sekali jenis penyakit yang tidak diketahui. Anda akan mendapati senario di mana ia bertukar menjadi keadaan yang terbuka dan dekat. Ini biasanya berlaku apabila saluran pencernaan kanser malignan adalah juga teruk, mungkin ada sama sekali tiada kaitan tetapi untuk meneruskan ke kolostomi.

Oleh itu, sebagai satu cara untuk mengelakkan penyakit ini, anda perlu memilih untuk program penurunan berat badan detox yang pastinya kaya dengan sayur-sayuran dan buah-buahan dan mengurangkan lemak. Ini ketara boleh mengurangkan bahaya gangguan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar