Kamis, 12 November 2015

Mistletoe Eropah - Penyembuhan sifat-sifat Herb The Didedahkan

Mistletoe Eropah - Penyembuhan sifat-sifat Herb The Didedahkan

Mistletoe Eropah adalah malar hijau, belukar separuh parasit yang tumbuh dengan ketinggian 30-60 sentimeter. Kilang itu mendapat air bersama-sama dengan bahan-bahan yang terlarut di dalamnya dari pokok itu ia tumbuh pada. Diameter belukar boleh mencapai 120 sentimeter. Daun tumbuhan menggunduli pada musim luruh tahun kedua. Bunga kuning-hijau herba ini dapat dilihat pada bulan Mac dan April.

Mistletoe Eropah boleh didapati di Tengah-Eropah dan Caucasus terutamanya di atas pokok daun, seperti, pokok buah pear, epal-pokok, willow, maple, elm, elm memuji-muji, asp dan Linden. Anda boleh mengumpul daun dan pucuk (tanpa buah).

Sebatian kimia herba bergantung pada tumbuhan herba yang tumbuh ke. Oleh itu, ia tidak benar-benar diterokai. Herba ini telah terbukti mengandungi peptida viscotoxins A2, A3 dan B, Lectin, protein histone, polypeptides karbohidrat, choline, histamine, asid oleanolic, flavonoid, phenyl karbol, asid askorbik dan bahan-bahan resin.
Herba ini mempunyai kesan merengsa, dan mengurangkan tekanan darah, melambatkan pergerakan hati dan menghalang perkembangan sel-sel tumorous. Proteids histone larut dalam air. Menyuntik penyelesaian dalam kulit anda atau di bawahnya menyebabkan nekrosis dan mencegah pembentukan tumor.
Ubat Mistletoe boleh digunakan untuk berurusan dengan aterosklerosis, tachycardia neurogenik, sakit kepala, pitam dan chorea. Herba dicampurkan bersama-sama dengan hawthorn dan / atau Linden bunga yang sepatutnya digunakan untuk berurusan dengan tekanan darah tinggi peringkat awal. Dalam usaha untuk membuat kemasukan, anda perlu tanamkan satu sudu herba pasir dengan segelas air mendidih. Minum infusi semasa perut kosong atau 2 jam selepas makan dua kali sehari - pada waktu pagi dan petang. Anda boleh membuat infusi sejuk, juga. Cubalah tanamkan 3/2 sudu teh herba pasir dengan segelas air masak sejuk dan minum secawan dua kali sehari - pada waktu pagi dan petang. Ubat Mistletoe boleh digunakan untuk masa yang lama. Kursus rawatan perlu bertahan selama 2 bulan diikuti oleh 3-4 minggu gangguan. Selepas itu, anda perlu terus kursus rawatan untuk 2 bulan akan datang.
Mistletoe dan salves komprei biasa boleh digunakan untuk merawat sendi radang dan arthrosis. Mistletoe digunakan dalam kes penyakit malignan organ pengeluaran darah, tumor dan keadaan pra-kanser. Anda boleh menggunakan herba ini untuk meningkatkan metabolisme, mengawal tempoh, menghilangkan tekanan darah tinggi semasa klimaks dan sakit kepala yang disebabkan olehnya, menghilangkan pening, melegakan sakit sakit saraf, dan berurusan dengan serangan epilepsi. Di samping itu, ia terbukti sangat membantu apabila merawat kaki dan tangan kejang, serangan penyakit saraf, dan tiba-tiba menangis. Campuran herba dengan kulit kayu oak untuk menghentikan pendarahan dalaman.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar