Kamis, 12 November 2015

Pemulihan Rumah Untuk Jangkitan Sinus

Pemulihan Rumah Untuk Jangkitan Sinus

Selepas batuk saya dan sakit tekak saya mengambil lebih daripada musim cuti, mereka bakteria kecil yang masuk ke dalam sinus saya telah menyebabkan jangkitan sinus. Perkara yang baik saya telah menjadi agak berpengalaman dalam bagaimana untuk menangani jangkitan sinus untuk diri sendiri dengan pendekatan yang lebih semulajadi daripada perubatan konvensional.

Ini adalah sebahagian daripada sumber-sumber yang saya digunakan untuk membantu saya menghilangkan jangkitan sinus saya dengan produk semula jadi. Sila tidak mengambil ini untuk bermakna bahawa mereka akan bekerja untuk anda, saya hanya berkongsi pengalaman saya.

Saya lebih suka alternatif semula jadi untuk sesuatu seperti ...

"Ketua dan leher pakar bedah di Hospital Universiti Thomas Jefferson telah menggunakan satu cara invasif minimum merawat sinusitis kronik dan penjelasan disekat lorong-lorong sinus. Jefferson otolaringologi prestasi sinuplasty menggunakan kateter belon disebut-sebut, yang Thread lebih daripada Guidewire dan dimasukkan oleh cara hidung dan rongga sinus. Prosedur yang dikenali sebagai belon sinuplasty, dibangunkan, untuk membuka laluan saliran sinus. " - Sains harian

Walaupun saya beriman kepada setengah kes yang teruk prosedur perubatan jangkitan sinus mungkin mungkin diperlukan, saya lebih suka mengambil sudut pendekatan holistik dan jika mereka tidak bekerja, maka saya mungkin boleh mengambil kira kaedah perubatan.

Apa yang saya berkongsi dengan anda adalah hanya itu ... perkongsian. Saya sama sekali tidak mengatakan bahawa anda perlu pergi di luar sana dan cuba mereka sendiri. Saya meminta anda melakukan penyelidikan tambahan anda sendiri dan melakukan apa yang sesuai untuk anda ..

Ingat untuk berunding dengan doktor anda sendiri dan membuat keputusan. Perkembangan ini adalah sama sekali tidak bertujuan untuk menjadi dianggap sebagai nasihat juga tidak membuat apa-apa jenis tuntutan bahawa ia akan menyembuhkan anda dalam apa jua cara.

Yang berkata, di sini kita pergi:

Pertama, adalah memahami idea bahawa jika saya mengalirkan laluan hidung saya dengan air dan masin atau penyelesaian koloid perak, ini boleh membantu proses.

Ini adalah satu perkara tertentu yang saya lakukan dalam waktu pagi dan juga petang, hanya sebelum menuju ke katil. Di samping itu, sebelum memukul karung pada waktu malam saya gunakan Eucalyptus Minyak Essential salah satu daripada dua cara. Ia semua bergantung kepada bagaimana malas saya dapat. Jika saya membuat masa, maka saya rebus air dalam cawan dan diletakkan kira-kira 8 titis setiap satu daripada minyak masuk ke dalam cawan, dan membolehkan mereka untuk dissapate wangian mereka di dalam bilik. Jika saya tidak ingat atau tidak meluangkan masa untuk memanaskan air, kemudian saya pada dasarnya meletakkan minyak (4 titis setiap satu) di dalam tangan saya dan menggosok baju saya dan kemudian diurut bahagian bawah kaki-Ku dengan minyak hanya sebelum tidur.

Kedua-dua kaedah seolah-olah untuk membantu banyak. Sesuatu yang berfaedah yang perlu diingat ialah gejala dan kitaran jangkitan sinus.

Yang cenderung untuk menjadi:

Kuning, hijau, atau kahak gelap.
Bengkak dan kesakitan dalam mata, hidung, atau tekak.
Batuk, bersin, dan saliran sinus.
sakit kepala dan demam sekali-sekala
Saya berasa amat bertuah kerana telah memilih pendekatan yang lebih semula jadi untuk jangkitan sinus saya, dan saya percaya bahawa keputusan saya entah bagaimana akan menyokong kesihatan sinus anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar