Kamis, 12 November 2015

Bioenergy Penyembuhan - Bagaimana Ia Berfungsi?

Bioenergy Penyembuhan - Bagaimana Ia Berfungsi?

Dalam artikel ini kita akan melihat penyembuhan biotenaga dan bagaimana dan mengapa ia berfungsi. Dari segi populariti Bioenergy penyembuhan menjadi lebih popular berbanding sebelum ini untuk membantu mencapai kesihatan yang lebih baik dan kesejahteraan.

Bio tenaga penyembuhan bermula dari satu konsep yang sangat mudah - kita hidup dalam dunia tenaga dan tidak ada kehidupan tanpa tenaga, biotenaga adalah tenaga kehidupan melestarikan alam semesta. Tidak ada kehidupan tanpa Bioenergy.

Bioenergy juga dirujuk sebagai Chi, Qi, Prana, Bioplasma, Sumber, Padang, Ilahi atau banyak nama-nama lain yang mewakili semua fenomena yang sama. Selama berabad-abad ia diterima perkara itu adalah hal tetapi sains kini telah membuktikan bahawa ia sebenarnya tenaga. Jika segala-galanya adalah tenaga maka dengan alasan segala-galanya yang boleh diperbetulkan dengan cara tenaga yang digunakan. Jika kita boleh mengawal (baki) dan betul memaklumkan potensi tenaga kita, kita dapat memperbaiki kehidupan kita dari segi mental dan fizikal kita kesejahteraan.

Manusia adalah makhluk tenaga, dan badan-badan manusia sesuai dengan tenaga turun naik di dunia di sekeliling mereka. Akar masalah manusia sebenarnya boleh dikesan kepada masalah tenaga (yang juga boleh termasuk fikiran kita). Apabila masalah tenaga berlaku dalam badan manusia, ia boleh menyebabkan masalah fizikal dan mental yang membawa kepada penyakit.

Manusia tenaga dan tenaga masalah boleh dibetulkan dengan penyembuhan tenaga. Tenaga manusia boleh dibersihkan, seimbang dan sembuh. Sebarang ketidakseimbangan dalam badan yang merangkumi keadaan fizikal, mental atau emosi boleh ditetapkan dengan penuh bertenaga.

Bioenergy Healing ialah bukan invasif, hands-on / off teknik yang digunakan untuk mengakses sistem tenaga badan anda, untuk meningkatkan secara dramatik keupayaan badan anda sendiri untuk membaiki dan fungsi. Terdapat banyak bentuk penyembuhan biotenaga dan salah satu yang paling terkenal adalah Kaedah Domancic yang menggabungkan beberapa teknik mudah dalam tertentu, terbukti, protokol yang memberi manfaat kepada semua keadaan kesihatan untuk membawa minda dan badan kembali seimbang yang meningkatkan kesihatan dan meningkatkan prestasi puncak di kedua-dua tahap mental dan fizikal.

Konsep ini adalah dengan menggunakan (menerima) penyembuhan Bioenergy dengan betul, anda boleh melompat-memulakan mekanisme penyembuhan anda sendiri untuk memulihkan keadaan asal badan kesejahteraan dengan mengoptimumkan fungsi sistem imun.

Dari segi kesihatan alternatif, penyembuhan biotenaga menjadi lebih popular berbanding sebelum ini dengan berjuta-juta orang di seluruh dunia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar