Kamis, 12 November 2015

Plat Tenaga Positif untuk Bantuan Tekanan, Vitality dan Peningkatan Tahap Tenaga

Plat Tenaga Positif untuk Bantuan Tekanan, Vitality dan Peningkatan Tahap Tenaga

Plat tenaga positif juga dikenali sebagai "Plat Ungu" (kerana warna asal mereka ungu) atau sebagai "Plat Tesla". Nikola Tesla, pencipta genius moden A / C sistem kuasa kita dikatakan menjadi sumber inspirasi di sebalik penemuan alat-alat ini.

Sejak pengenalan mereka, mereka telah dinilai untuk hartanah pemulihan mereka pada daya hidup dan tenaga peribadi peringkat, untuk bersantai dan meditasi, sebagai bantuan tidur dan melegakan kesakitan, untuk tenaga makanan dan air dan lebih baru-baru ini untuk kesan perlindungan mereka terhadap pengaruh gangguan daripada tdk sesuai elektromagnet bidang (EMF), dipancarkan dari perkakas rumah, talian elektrik dan peranti komunikasi mudah alih.

Plat ini tenaga positif bergema dengan spektrum frekuensi planet, yang dikenali sebagai "Schumann resonans", dan membina satu medan tenaga lagi berkuasa halus, yang mereka berkesan menyampaikan kepada persekitaran mereka atau laman permohonan. Konsep yang hampir sama telah digunakan dalam penerokaan angkasa lepas, di mana angkasawan telah dilengkapi dengan penjana bidang Schumann untuk menstabilkan fungsi penting biologi mereka.

Tenaga positif juga dirujuk sebagai Tentera Life, bidang Aura, bidang Kuantum, biofield, Prana, Chi (Qi), Orgone, Tachyon, Skalar Wave dan Titik Tenaga Zero (antara lain) dalam pelbagai kitab-kitab kuno dan banyak lagi kertas penyelidikan baru-baru ini fizik kuantum dan penyembuhan alternatif.

Plat Crystalium hitam dan tag telefon bimbit adalah sesuatu yang baru yang relatif kerana ia direka khas untuk mengatasi tekanan yang berkaitan dengan gangguan medan magnet elektrik (EMF). Mereka adalah reka bentuk yang proprietari pengeluar Switzerland berdasarkan garis produk SwissTesla. SwissTesla adalah salah satu pembekal perintis dalam pasaran untuk plat tenaga positif dan secara eksklusif menawarkan plat tenaga dalam tujuh warna spektrum pelangi sebagai aksesori fesyen berfungsi, untuk Feng Shui dan untuk aplikasi dalam keseimbangan tenaga, chakra - dan warna terapi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar